Marketing kommunikáció

Szüksége lenne egy kollégára, aki egy kézben és szakmailag rendben tartja a kommunikációs ügyeket? Eddig „jobb híján” az ügyvezető, vagy éppen az asszisztens intézte a marketing teendőket? Emiatt nem tud maximálisan összpontosítani elsődleges tevékenységére?

Olyan kis- és középvállalkozásoknak szeretnénk segíteni, ahol a marketing kommunikáció gondozása kb. napi 1-2 óránál nem vesz több időt igénybe, viszont elengedhetetlen, hogy sikeresen működjön. Ehhez szakmai tapasztalattal rendelkező szakemberre van szükség.

Plusz szolgáltatásunk lényege az online és offline marketing kommunikációs feladatok teljes körű menedzselése, karbantartása hosszú távon, melyet egy ember végez, szervezetten!

Mi nem egy költséges ügynökség vagyunk! De megkapja egy ügynökség szervezettségét, egy alkalmazott lojalitását és egy Home Office előnyeit.

Kompetenciáink

–         éves marketingkommunikációs terv elkészítése, stratégia kialakítása

–         új weboldal szerkesztése, meglévő weboldal aktualizálása tartalmilag, szerkezetileg és grafikailag, weboldal redesign

–         arculattervezés vagy a meglévő felfrissítése és az arculati elemek konzekvens betartása, vállalati kultúra kialakítása és formálása

–         kreatív tervezés

–         Közösségi média kezelése, Facebook kampányok

–         szöveg- és cikkírás

–         akciók, promóciók kezelése, népszerűsítése

–         teljes körű rendezvényszervezés

–         szezonális (pl. karácsonyi), ad hoc teendők koordinálása

–         sajtóval való kapcsolattartás

–         a partner már meglévő web szolgáltatójával, reklámügynökségével, grafikai stúdiójával (ha van ilyen) való további kapcsolattartás és szakmai együttműködés

Összefoglalva: Egy kézben, szakmailag és költségek tekintetében is hatékonyan!